Tuesday

8 till 4 i skolan idag.
Gick förvånandsvärt bra faktiskt, förutom psykologiprovet
som kan ha varit det drygaste provet jag varit med om.
Sjukt jobbigt.

Inge pluggande idag, skönt.
Borde göra svenska b grejerna, men får fixa till de imorn eller på torsdag.
Hängde en stund i Njutis hos Emma. :)

Såg "Män som hatar kvinnor" för första gången idag.
Faktiskt bra.
Och för att säga emot vad Alva säger så är såna filmer inte för djupa för mig
och att jag bara gråter.
Vill tilläga att det var några dagar sen jag grät nu. Haha.

Måste även säga att jag har märkt att jag ska sluta tänka så mkt
Blir så förvirrad av allt hela tiden.
Bäst att bara låta allt flyta på.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0