så in i helvete sjuk

Funderar om det är meningen att jag aldrig ska må bra dagarna efter min födelsedag.
Haha, de två senaste dagarna var nog värre än förra året.
Tisdag, tog en tupplur. När jag vaknade så mådde jag förjävligt illa.
Gick och la mig, kunde inte sova. Slutade med att ligga på toan och spy hela den natten.
Sov nån timme, sen var det dax igen. Hela dagen igår låg jag helt utmattad och hade ont i hela kroppen.
Idag har jag sovit, men är på bättringsväg nu!

Spelar inte Nordic cup iår, förjväligt tråkigt.
Får se om jag ens följer med.
Så jävla surt att man ska bli sjuk när något roligt händer.

Annars så var min födelsedag bra. Synd bara att typ alla som var på mitt kalas fick magsjuka.
Nästa år vågar ingen komma. hehe.

Tänker fortfarande på hur vissa människor kan vara så fruktansvärt patetiska.
Vill bara skratta och skratta. Samtidigt gråta! hahahhah.
Vad har det blivit av världen? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0